18 februari 2012

Vit nummer två - fail

Somnade som en trött liten lejonunge igår. Kollade på The Voice Sverige med min kärlek, åt god fredagsmiddag och somnade sen in gott. Sov nog 10-11 timmar. Avnjöt en fantastisk frukost och nu ska F snart iväg och jobba, min lilla arbetsmyra.

Själv ska jag fixa och dona här hemma. Städa, pyssla och laga ett par byxor m.m. Kvällen blir lugn och vit helg nr. 2 står på tapeten. Även nästa helg blir vit och snart har en vit månad passerat. Tänker vara vit fram tills Sälen. Dvs. 6 vita veckor i rad. Jag gillar det ! Kommer ändå få i mig alkohol så det räcker fram till midsommar under sälen-resan... jag åker trots allt med von H, Linda och svärfar för att bara nämna 3 av alla älskade vänner som ska med.

TTYL. (= talk to you later - antar att Johanna skickar sms & frågar vad jag menar annars...)  ;)
xoxo / m.




Jag är så dum ibland. Bara för att jag ska träffa Linda ikväll kanske det innebär öl. damn jag är så svag för den drycken. Haha- älskar mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar