20 februari 2012

Att ta tag i sig själv

Jag har så otroligt svårt att ta tag i saker och ting. Speciellt saker som är lite jobbigare. Typ TRÄNING! När jag väl tränar och får in rutinen så går det som en dröm. Men är jag sjuk i någon vecka så måste jag börja om totalt. Jag kan inte bara börja igen. Så dumt. Nu har jag inte tränat på HELA ÅRET. Sjukligt dåligt. Så hipsvips bestämde jag mig för att ta bussen 05:59 imorgon för att kunna träna 1 timme innan jobbet. HURTIGT?



Detta har jag dessutom delat med mig av till kollegor och alla mina 903 vänner på facebook. Inga ursäkter godtas och jag antar jag kommer få skicka mms-bevis till bl.a Johanna - hon är GRYM, hon tränar flera gånger i veckan. Jag vill också vara sån. Jag ska bli sån. Jag ska bli duktigt på att träna. Men får man bara in det som rutin så är det inte jobbigt, men just det där med att skapa rutinen är inte riktigt min grej asså.

Håll tummarna för mig nu kompisar!

xoxo / m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar