27 februari 2012

Ny musikalserie - SMASH!

Malin här - sitter och stirrar ut genom fönstret och undrar vad f-a-n som händer? Det vart ju vår alldeles nyss? Tur jag tog vara på helgen och det vädret säger jag bara! I lördags var jag på kalas för min farfar som fyllde år, gjorde sen lite ärenden på Ikea. Vårt sovrum är helt ljuvligt nu, älskar det verkligen! Lördagskväll bestod av pizza och chill hemma hos oss och besök av Mange!

I söndags åkte jag och mamma till stan. Shoppade, fikade och strosade runt i solskenet. Underbar söndag. Igår kväll fixade jag hemma och hade allmänt skönt söndagshäng bara. 

Idag blir det tacopaj med Anna samt premiären av Smash! En ny serie som verkar likna Glee lite - fast enligt mig, bättre - En musikalserie! Vi får se helt enkelt! Ska även hämta mina nya skor som kom idag. ÄNTLIGEN. 

Kika in senare så ska ni få bilder på 2 par nya skor, skjortor m.m.

xoxo / m.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar