15 februari 2012

En liten lördag.

God morgon mina fantastiska beundrare. Höll på att stå på huvudet i morse. Isgata i hela Göteborg. Kunde slutat på sjukan med brutna ben, armar osv. Men jag klarade mig. Gick som en 80årig tant dock, men hellre det än benen på huvudet och öronen på knäna...

Onsdag = lilllördag = inget jag bryr mig om those years. I used to... på svenska så var jag ute ganska ofta (läs varje onsdag) på onsdagarna. Deep (finns ej kvar) eller Blizz på senare år. Men nu när jag är vuxen (?) med kontorsjobb, sambo och välfyllt kylskåp så passar det inte sig...
OKEJ - det funkar, men jag erkänner, jag är för trött. Jag orkar helt enkelt inte upp dagen efter. Jag blir lipig om jag inte somnar SENAST 23:00 på kvällen. Hur skulle det då gå med alkohol i kroppen? Jag och Elin tog ett glas vitt en onsdag då och då förr. Men jag erkänner. Jag är en töntig hemmatönt numera... Call it what u wanna call it, i´m fucking adorabel... 



Som ni sett så går Johanna i en liten intensiv kurs för sitt körkort nu. Intressant! Borde vara JAG då jag är 2Xår och UTAN körkort... nej jag skäms inte, tycker bara det är skönt att jag ALLTID kan dricka öl när vi ska på roadtrips (tex. Sälen). Men ack så tråkigt att jag aldrig kan köpa mig en fin Audi R8...

Dags för kaffe! Ha en fantastisk onsdagsmorgon/förmiddag.
xoxo / m.

1 kommentar:

  1. Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

    SvaraRadera