9 februari 2012

Love

Tog ännu ett farväl av en fin vän idag. Min Natasja åkte tillbaka till staterna, mitt hem i höstas. :) Hon kommer fortsätta trivas i stjärnornas stad, det vet jag.
Vi hade en fin hejdå-reunion ett fint gäng med sjukt god carbonara tidigare idag. Världen är fin när man får ta del av sådana stunder. Mycket skratt och gossip.

Nu har jag betalt lite kläder, ja jag är lite av en shop-online-oholic. Men det är ju så enkelt, KLICK och den är din..... wahhh.

Men en sak som jag med glädje kunde klicka hem i födelsedagspresent va denhär tjejen. Hon är och kommer förbli min bebis. Ja... alla vet att jag har haft Marcjacobsfever since,. ever. Men denna tjejen och jag kommer ha äkta fin kärlek tillsammans och inom typ 2 veckor kommer hon..... Malin känn doften av konkurrensen....


Malin kan vi ha tårtkalas då?

Vi måste baka chokladmuffins utan ägg ju...?

XO XO / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar