26 mars 2012

Några kilon lättare efter Sälens händelser

Jag är tillbaka igen. Onsdag - Söndag spenderades i Lindvallen, Sälen med 7 goa gubbar! Har haft det både sjukt bra och s.k.i.t.kasst...

Sol, skidåkning, jäger, öl, afterski, god mat, fest, sång, dans, Mustasch och spel. Så fruktansvärt kul och grymt. Hela gänget är helt fantastiskt, tills kvällen då Linda börjar spy. "Fyllesjukan" tänkte vi och vi andra festade vidare, gick på Mustaschspelning på Harrys och hade as kul, sen insjuknade en efter en allt efter att dagarna passerade. TVÅ tappra riddare stod fortfarande upp på lördagseftermiddagen - JAG och REBECKA! Inte fasen skulle vi bli sjuka, vi bastade, duschade, gjorde oss i ordning och skulle ut och festa och träffa en kompis till mig som jobbar där uppe.

Jag skulle ta en powernap bara... BAAAAM! Där vart jag smittad. Suck! I bilen hem igår insjuknade även Rebecka. 8 glada människor av 8 möjliga drabbades och har nog gått ner några kilon var... 

MEN för att fokusera på det roliga -- VILKA DAGAR och VILKA VÄNNER! 
Tackar er återigen för allt och hoppas nästa resa inte innehåller sjukdomar! Nu blickar vi framåt och välkomnar först och främst våren och alla uteserveringar!


Bilder på TREVLIGHETER under Sälentrippen;

xoxo / malin.

Jag och Fredrik i liften.

Jag och Becca i backen!

Puss älskling, på afterski

Linda och jag vilar i Högfjället

Sittliften i Lindvallen

Gottar i solen i Högfjället



OG och Linda med varm choklad innan afterskin

Jag och Mange hihiii

Becca och jag

Underbart väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar