20 februari 2012

Svenssonresa till Thailandet

Måndag, igen. Drömde helt fantastiskt i natt. Jag och Fredd var utomlands. Jag åkte vattenskidor, snorklade, solade och badade. Åh, det var så skönt. Antagligen drömmer jag detta för att så fort man loggar in på facebook så är det någon som är i Thailand på Svenssonresa. Been there, done that!

Matar fiskar nånstans i Thailand 2009/2010
Maya Beach 2009/2010


Jag har vart i Thailand två gånger. Firat både jul och nyår där. Klassiskt va? Jag och F har pratat om att göra det en vinter. Han har aldrig gjort det. Men jag åker nog egentligen hellre till Bahamas, Dubai eller till hans syster i LA... Thailand är proppfullt med svenskar... trist tycker jag! Det är fint där och kul att man vart där, men mycket mer än så känner jag inte.

Idag efter jobbet blir det hem och fixa lite. Sen kommer Anna, vi ska laga nåt gott och kolla på Revenge! Har ju hela säsong ett hemma.

Hörs sen. 
xoxo / m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar