10 februari 2012

Familjemys

Idag var en sådandär bra dag. Började hela dagen med att möta upp min syster i stan så vi kunde ta bussen till farmor och farfar där vi som vanligt får mega god mat och glass. Dom är fantastiska att umgås med. Så många komplimanger och kärlek som jag får av dom får jag inte ens av mina största "I-love-Johanna-cause-she's-adorable-killar". Förstår ni eller..? Ja mycket kärlek med andra ord.

Sen åkte jag och min kära syster hem till Pappi, där vi hade pizza och myskväll. Kunde inte blivit en bättre kväll.


Tips från mig! 
En sjukt grym ögonskugga i fast form som håller hela kvällen, (utan krydd).
Den är faktiskt värd 330 kr. BUY IT. Till och med min okänslige killkompis sa att jag var extra söt vid första användningstillfället. INTE illa. (Nej han visste antagligen inte om att jag hade den på mig)...
Men ändå, om ni känner för att vara snygga till kl (vad som snart gäller i GBG) 03.00 så ska ni inte tveka.


XO XO / J



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar