24 februari 2012

Fullt schema. Igen !

Helgen är som vanligt full rulle kalas-bulle! Idag ska jag "inviga" Starbucks här i Göteborg med David, direkt efter jobbet. Sen ska jag uträtta ett par ärenden på stan. Sen blir det god och mysig fredagsmiddag med min kärlek framför tv´n.

Imorgon jobbar han tidigt, då passar jag på att träna. Sen blir det 1års kalas hos hans kusin vid ett-tiden. För att sen åka vidare och fira min farfar som fyller jämt. Sen hem, laga middag och äta och kolla film med min fina Anna och min och Fredd´s kompis Mange!

På söndag jobbar Fredrik tidigt igen, och jag passar på att träna. Sen blir det MediaMarkt med honom och svärmor. Kolla lite datorer och sen vidare en sväng till Ikea. Vi måste köpa lampor till våra fönster. Har lixom julstjärnorna kvar där för att vi inte hittat några fina lampor än, stor prioritet på det nu känner jag!


Det var min helg. Kalas och ärenden samt träning. Vila? Naaaa, det kan man göra en annan gång!
Festa? Absolut inte. Då orkar jag inte med allt annat som står på schemat. Speciellt inte träna, vilket jag m.å.s.t.e!


xoxo / m.





 Ett par inredningsdetaljer jag funderar på att köpa! Hur fina som helst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar