23 februari 2012

Victoria tog i för kung & fosterland

Alla pratar om det - alla skriver om det - radion spelar upp Prins Daniel´s tal om och om igen... En Prinsessa är född! En välmående liten skapelse enligt hennes fader. Även Sveriges Kronprinsessa ska må bra och vara lycklig! Måste dock tyvärr meddela att hon föddes i fiskarnas tecken. Hade hon kommit för några dagar sedan hade hon fått dela vattumannen med mig, men så blev ej fallet.


Dessutom är det VÅR, äntligen. I allafall om man ska gå på "Statistiken". Jag skiter i den, jag är bara lycklig att det är sol, plusgrader och ingen snö. Tackar! 

Igår vart det middag hos svärmor & co. idag är det middag hos min familj. Jag och min prins har det otroligt bra. Lite smått bortskämda med god mat, älskade familjer - FAMILJ!




xoxo / m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar