20 februari 2012

Gravid kvinna i bb-huset

Måste bara kommentera Big Brother igår. Allvarligt talat. Hur fan kan man ställa upp när man är gravid? Och dessutom i vecka 36? Det är enligt min åsikt fullkomligt obegripligt!


Nadia Linden - höggravid och numera bosatt i BB-huset. Fullkomligt vansinnigt. 


Att utsätta sitt barn för det är inte okej. "Om jag är kvar när det är dags så föder jag här" - Jag finner inga ord och jag ber till gudarna att hon är den första som åker ut. FÖR BEBISENS SKULL!!!! Det är påfrestande som det är redan att bo i huset. Kolla bara på förra året. En togs ut och försökte kasta sig framför en bil och lades in på sjukhus. En annan togs ut sen hon blev förvirrad och inte sov på 2,5 dygn. Och nu utsätter hon sin ofödda bebis för detta? Fy fan va lågt! DET ÄR EN LEVANDE MÄNNISKA inget jävla experiment.

Blir så arg.
Hejdå / m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar