14 februari 2012

Han äger mitt hjärta

Happy Valentines Day ! Sitter på jobbet med en kopp kaffe och blickar ut över snön. Det har ju snöat igen. Vill inte ha mer snö. Inte alls faktiskt. Förutom när vi åker till Sälen i slutet av mars. 

Jag, Fredd och 7 andra åker upp till Lindvallen för att spendera 4 nätter i min familjs stuga där. Skidåkning, afterski, god mat och firande av Lindas födelsedag står på schemat. Jag och Linda funderar även på att testa Snowboard. Min pojkvän åker det, jag har testat EN gång för typ 10 år sen... vet inte riktigt om jag vill utsätta mig för det igen... får fundera en smula.

Igår kom Linda och Sundsvallskillen Jocke hem till mig och Fredd. Vi lagade tacos, marängsviss och sen åt vi godis, dom åt chips. Oj vad mätta vi var sen... pjuh!


Ha en underbar kärleksdag. Ta hand om varandra, visa kärlek, respekt och vänskap! 
xoxo / m.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar