10 februari 2012

Shoppa bör man annars dör man

Hade mys frukost med min syster på Expresso house i morse. Sen råkar min goa vän Sophie jobba där. :) På tal om något annat så när jag kom in hade jag lagt märke till en väldigt snygg man som satt inne i sin "apple-värld" med en kaffe.....

Nån minut senare kommer en fnittrande och energisk Sophie fram från disken och säger att det sitter en döläcker kille längre bort som är här varje morgon.
Ibland önska jag att jag jobbade på Caf'e'.....

Sen blev det lite shopping på stan.
"Råkade" köpa en tröja från Bikbok. Men grejen var den att den tog slut i julas och nu fanns det 1 exemplar som kommit in från en annan butik, och jag VET att alla tjejer som läser detta vet att då står det på prislappen "hej det spelar ingen roll vad det står här du skall köpa mig det är ödet"... And I did.

Sen hämtade jag mina skooooor som vart på spa. (omklackning). Så nu kan jag klacka runt på göteborgs kullesten igen. 


Ikväll blir det möjligen Parklane, skall nog skriva det överallt så vissa människor inte går dit. hehe. 
Nu skall vi äta räkor.

XO XO / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar