12 mars 2012

Vissa gör allt för att bli kända...

Tänker inte ens skriva att det är vår nu, då försvinner den väl imon... (vet att jag skrev det). Hade en fab. söndag igår. Alla hatar söndagar utom jag. Sov ut, åt en god frukost och sen blev det powerwalk med min kärlek. Vi gick ca. 6km. Riktigt gott! Sen blev det middag, städ och rengöring hos våra turtlar. Somnade gott igår kväll vill jag lova.

Idag ska jag göra ett par ärenden på stan med Anna och sen ska F bjuda oss på middag!

Imorgon ska jag träna med mamma, sen myskväll med Johanna hos mig och F. Vi ska kolla på Top Model Sverige och sen premiären av Lyckan i La. Nåt program om tjejer som pratar som klappmongon. "Neiii, vad gjööör duuuuv. Shiiiiet assåå champange på miiiiina Prada skooooovr" ni får tänka själva vilken dialekt det är typ. Smock.

See ya. / m.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar