9 mars 2012

En lång, lite hemsk vecka.

Äntligen fredag igen. Men känns som en otroligt lång vecka. Hänt mycket i veckan och tyvärr är inte allt jätte bra...

Största orosmomentet är 25-åriga Pierre Nilsson som är spårlöst borta sen natten mellan lördag & söndag. Skallgångar, helikopter, spårhundar, tidningar, tv-sändningar m.m. men inte ett spår av den gifta småbarns pappan. Jag lider med hans familj och anhöriga. Dessutom är hans syster tillsammans med en barndomsvän till mig, vilket på nåt sätt gör det hela mer påtagligt. Jag umgås inte med honom, men jag känner honom och jag vill skänka all min styrka till honom och flickvännen! Må Pierre komma hem hel och välmående!!!! 
Frun o hennes far t.v. Pierre t.h. bild från expressen.se


----

Idag ska jag och F ha en liten middag hemma med hans barndomsvän + flickvän. Ska bli trevligt! Imorgon ska vi städa hemma, fixa och dona och vid 14-tiden ska jag till gymmet för ett träningspass med Linda (om hon inte är för bakis, då tränar jag själv) och sen på kvällen kommer lite vänner hem till oss för att titta på Mello-Finalen och äta gotta! Jag kör nykter helg och satsar på gymmet på söndag också!!!

TTYL
/ m.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar