30 mars 2012

Jag är i Paris!

Sitter hos min bror Adam och hans flickvän Lina! Dom bor i en jätte fin lägenhet i Paris!!

Har inte kunnat skriva om min resa till Paris här eftersom det var en överraskning till min bror som fyllde 21år igår ! Jag och mamma dök upp på hans jobb igår utan att han visste något alls. Snacka om att han blev paff! Hihi!

Första gången för mig i Paris och det är fantastiskt väder! 18-23 grader typ. Uuunderbart!

Har tagit massor av bilder ni ska få se imorgon när jag är hemma! Tror vi landar runt tre på eftermiddagen!

Bor på ett jätte fint hotell nära Operan och det stora varuhuset La Fayette. Mycket bra läge med andra ord :)

Nu ska vi ut och kika lite till innan det blir middag ikväll.

xoxo / Malin.


Enda bilden jag har på mobilen från Paris är i tunnelbanan - tar ju bilder med min systemkamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar