28 mars 2012

GCB - premiär

Efter jobbet idag ska jag till stan och uträtta ett par ärenden och sen ska jag träffa min lilla Anna. Vi tänkte baka Hallonpaj, hennes recept är ett av de bästa, älskar den pajen! Tror vi ska kolla lite Revenge också. Inget slår den serien.

Kollade på den nya igår GCB - vet faktiskt inte vad jag ska tycka än... lite halvkass och känns som första avsnittet var en halv film = avslöjade för mycket... men är väl en sån serie som kan spåra ut riktigt ordentligt... Får se några avsnitt till innan jag säger mer. Jag har aldrig följt Desperate H. men kan tänka mig att det är lite lika? Fast att den nya serien innehåller mer humor?! Har alltid känt att DH är dystert och bara fullt av otroheter och vänners svek. Sånt klarar jag mig utan!

Dags för eftermiddagskaffe!


xoxo / m.


Good Christian Bitches

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar